Etiketter

onsdag 12 september 2012

Everybody- Ingrid Michaelson

jag känner mig fortfarande som ett litet barn.. jag kör med "mosa potatis bland med sås" metoden fortfarande. men enkelt och såå mycket godare. det ser ut som spya men det är så fruktansvärt gott. (inte spyan, utan de som ser ut som spya.. )
men jag kör den metoden när ingen annan ser, alltså helt ensam för att vara 100 liksom. 
snart startar jag råplugget! 
sen kommer sisela!

bild på storasyster och mig. 
du är så fin och har ett gott hjärta! 
 jag har alltid sett upp till dig. du är bra på att hantera mig! alla behöver en sådan storasyster som du! jag älskar dig! du får stå ut med mig ett år till och jag vet att vi kommer klara det! 
en bra låt kommmer nu! 




2 kommentarer:

  1. Så fina och så fint skrivet!
    Kanske kanske kommer upp till er i tre veckor på APU igen, får bara vara på militären två veckor då behöver jag något restställe och Fyrishov ser ljust ut :D

    Pusss

    SvaraRadera
    Svar
    1. hihi <3
      ÅÅÅH FETT MYSIGT och kul!! låter som en bra ide! ;D

      pussar ;*

      Radera