Etiketter

onsdag 19 september 2012

Learn to love yourself

försöker plugga och jag är seriös. försöker plugga men det är skit svårt... engelska. inte mitt starkaste område som ni vet säkert om. fast jag har svårt med skolan överhuvudtaget.. men engelskan ligger lägst. jag har jätte svårt att koncentrera mig i skolan och hemma och det gör att jag får så bra som jag vill. men jag försöker varje dag att vara motiverad men den motiveringen försvinner första halvtimmen å första lektionen... 
Lite pepp bilder. man måste bli påmind att man är bra och älskad som man är. du är bra och älskad även om du är dålig i skolan. i guds ögon bedömer han inte hur bra du är i skolan eller någonstans utan du behöver inte göra något för bli så bra eller älskad. är inte det häftigt?! gud älskar mig ändå om jag är sämst i skolan. det är bara jag som tycker detatt jag är sämst) , gud tycker jag är kanon. alltid. 




.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar