Etiketter

tisdag 25 september 2012

Am i Perfect?

sitter här hemma och hostar och hostar... och kan inte äta heller för det gör så ont när jag sväljer. och inte nog med det... de gör ont när jag hostar också. SOM SAGT- JOBBIGT LIV man har ibland. aaa men tänk å barnen i afrika... jaaaa men käfften! tänk inte så stort nu. vi alla svenskar är själviska och egocentriska.. låt mig vara det dennna gång?! good.
men jag ska inte tycka synd om mig själv längre...
bara att jag ska plugga så att arslet slipas bort..?
sen så måste jag in å handla mat oavsett hur sjuk jag är.. ( fått min lön, dunderglad!)
tjoo
9rtan6itsu0_large


Abkcp2phlwu_large

Tumblr_maw999n3zh1r4tjteo1_500_large   ne nu ska jag inte vara så deppig över skolan... de är bra att det finns skola, men just nu är allt så bajsigt.

Omoget inlägg jag vet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar