Etiketter

onsdag 7 september 2011

träningsvärk

kommer till skolan och börjar med morgonsamling, sedan alla lektioner. dagen var helt okej idag med. svenskan är rena flummet men vi får in allt vi ska få in i huvudet. flera stycken hade träningvärk från igåt på ifrotten, haha det var kul att se hur dom gick. jag har också träningvärk, benen och skärten, skönt! 

kom hem blev det slapp, kollade på filmen pirets of the carribean 4, bäst alltså, stor kärlek till jack sparrow! 
åt ju självklart mat, och bullar. nu har jag blivit klar med engelska uppsatsen, överlycklig. nu sitter jag i soffan och kollar på bonde söker fru( inte för att jag gillar att kolla på det men...?)  och så väntar jag på besök, sisela och joseph. härligt.

lite bilder under dagen och från igår.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar