Etiketter

söndag 25 september 2011

all I want is you

nu har jag ändrat min blogg igen... förlåt men jag gillar förändringar och pyssla om designer och allt. det är min grej, men det får bara vara min hobby än så länge. jag ska försöka blogga mer intressant denna vecka och fortsättningen. jag ligger i sängen nu och tar det lugnt, har sovmorgon imorgon så jag behöver inte stressa imorgon.

Gårdagens 
hela dagen igår var "tumme upp" börja med att Aron och Isac åkte till konfa undervisning och pappa kom och hälsade på oss, det var kul eftersom att jag hade saknat pappa mycket! därefter gick jag, Charlotta och David hem till Gabriel och förstörde hans sovmorgon. haha. klockan 2 "började" filmkvällen men otroligt sköna människor, men mer än hälften kom vi 4 så vi hade redan börjat kolla  på filmerna. vi hade otroligt kul. eller jag tyckte det i alla fall. 
dagen var lyckad helt enkelt!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar