Etiketter

lördag 17 september 2011

otroligt BRA dag

det började med att vi städa hela huset eller där vi bor, det behövdes kan jag säga, och sen hade jag ju Sisela till hjälp också. sen åt och därefter bestämde vi oss att gå ut och ta kort. bilder kommer. Fabbe kom på besök och vi gick o köpte snacks för 200 kronor. haha vilka underbara vänner man har alltså,jag bidrog inte i pengarna nånting. hihi.
vi filmade också in en film. haha BÄST! älskar mina vänner otroligt, så sköna. och Syrran!
kolla på viideon först och sen kolla på bildrna, ;)
ha det braa!




u make me smile

sisela, snygg i alla lägen

im cool?

i know

stör mig på hår fjongen-.-

är så tvungen att visa alla mina sidor, alltså jag vet , jag är konstig :)

spaden<3

älskar dig sisela, 



eat me?





du borde

dont ask

Våra galna dagar är bäst



everyday


du är den finaste flickan i världen


ge mig


varje dag är en fest


Allt För Dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar