Etiketter

torsdag 1 september 2011

Men flickan har drömmar, de kan man ändra på...

svenska och matte hade jag idag, sen slutade jag. då åkte jag och fabbe in till stan och han bjöd mig på kebabtallrik. det var jätte gott och tack fabbe.  vi gick på stan och han skämdes över mig.. jag kkunde inte ens ha min väska som jag ville innan han skämdes. för jag tycker inte att jag själv är pinsam. haha...

när jag kom hem la jag mig i sängen och tog en "mikro Lur" och spelade wordfeud, det var avslappnade och skönt. nu ska jag äta par honungs mackor och kolla på filmen 'surfs up'. en mysig eftermiddag med mig själv.
efter filmen är ett Måste att plugga franska, samhäll och engelska...
och städa mitt rum måste jag också göra, men det tar vi senare.
 kompisarna pluggar medans jag stör:D

just darför skämdes Fabbe dels :)

GULBIL!!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar