Etiketter

tisdag 27 september 2011

Congratulations

ARON min älskade lille bror fyller år idag. min lilla plutt eller familjens lilla plutt, men eftersom att alla växer så är han ingen liten plutt längre. 14 år, inte stort men något.
till aron-
jag älskar dig Aron, du kommer alltid vara liten för mig. varenda gång vi bråkat slutar vi alltid med en kram och att säga förlåt. vi säger till och med till varandra att vi aldrig ska göra om det. visst?
inte för att vi har lyckats och inte göra om det. det kan gå en timme innan vi gör om det igen. och varje gång du har blivit sådär Arg, du vet så att du jagat mig runt hela huset arg och jag bara forsätter och retas och skrattar.

dom där cykelturerna på en halvtrasig cykel på två mil bara för att få godis.
eller när vi tog sönder taket...
eller alla hemligheter jag sa på toaletten.. ;)

jag saknar dig, jag saknar alla dina konstigheter,  dina ''gosi gosi'' stunder men även våra bråk.
du är inte stor än för mig, du är fortfarande den lilla pojken som gömde sig i garderoben med pyjamaslkäder på sig och ingen hittade dig. och så liten att du behövde hjälp på toan.

hah apuss på dej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar