Etiketter

onsdag 28 september 2011

HomeWork

skolan var OK, det var som det ska vara i en skola fast plus extra kul. jag diggar min skola, där borde alla gå. 
...
vet ni vad jag ska göra, PLUGGA! 
ärligt talat så talar jag sanning nu, jag överdriver faktiskt inte.. Allt som handlar om uppsatser blir alltid inlämnad flera veckor framför inlämningsdatumet, jag bestämmer mig att öva en vecka innan men börja i alla fall dagen innan. jag är ingen hitt på att plugga. men detta menas ju inte att jag är skoltrött eller något, utan mest lat, bara om jag bestämmer mig att göra det gör jag det. och så dålig är jag inte i skolan som det känns som jag är. 
jag vet, jag ska lära mig att börja plugga i tid, speciellt till engelska prov. 

tråkigt inlägg om plugg, men nu blev det så eftersom jag har siktat plugg i mitt huvud för jag sa plugga om snarast 5 min.

(inga bilder, sorry sorry) 

Hejdå, uppdaterar ikväll 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar