Etiketter

tisdag 6 september 2011

felfel

ofy vad trött jag är! så skönt att lägga sig tidigare, det blir att snabbt inlägg genom mobilen, om det är ok?! jag ligger i sängen och imorgon är det 1:ans första prov, och sånt är bra att anteckna till intresseklubben. visst?? skolan var helt okej och dagens lunch var Potatisbullar och det är min favorit mat, du anar inte! kom hem sent och började att plugga på en gång fast jag åt ju naturligtvis först. Hanna kom på besök och inte nog med det utan Sisela och joseph kom och sist men inte minst Fabbe kom också, haha vi kolla på idol och myste. fortfarande var vi alla överens om att bard inte är OK, jag tycker han är linning och så men han tar det på fel sätt, först så komenterar han utseende ( somnom hans var de perfekta?!?!) och sen så komenterar hans drygt o massa mer fel på honom , ne jag orkar inte med honom bara. fast jac älskar bagge, asså enorm kärlek till han, men erkänn att man vill krama honom??? ne nu ska jag sova, o hoppas på att prover imorgon går bra. god natt

1 kommentar:

  1. Lycka till på provet imorrn!! Jag hade en grymt rolig kväll med dig som vanligt :D

    //Din bästa Cissi <3

    SvaraRadera