Etiketter

torsdag 3 mars 2011

Tänker om.

jag mår bra.
jag mår faktiskt annorlunda bra.
kanske inte något jag vill göra varje dag.
alltså må såhär.
en förändring.
jag gillar förändringar.
kanske inte för stunden.
men jag vet att det kommer bli bra efteråt.
#
om jag bara hade vågat
skulle jag fråga dig.
men vilket jag inte gör nu.
får jag leva med att se på. 
#
men varje dag vill jag ta det där steget.
det steget är så litet.
inte alls svårt att ta.
men för mig.
jag är rädd att bara ta steget.
alltså, jag är feg.
jag får leva med det.
för jag har redan försökt.
#
det är ovanligt.
het enkelt bara att tänka om...



 jag är ett godis freak!!
man tackar aldrig nej till godis!
godis är ett del av mitt liv.
och när jag bjuder dig vill jag helst att du ska ta emot.
för godis har hjälpt mig genom åren.
x'D

Chill dag (y)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar