Etiketter

tisdag 15 mars 2011

värsta adhd attacken

Dagen var faktist bra, för jag vart värsta hyper adhd attacken idag. ankse dåligt, men det kändes så härligt att jag kunde få ut min energi på något annat sätt än bara dansa. 
amanda gjorde att jag skämdes rejält idag, och sen så på matten och fysiken var jag en blandning av en apa och galna judith :D 
"Jag inte vara normal"
plus att Lars kolla på mig, när jag inte ens gjorde något:// lite läbbigt kan man vell säga :)
när jag kom hem var det att ta det lgnt. målade lite på paint^^ 
bilden nedan.

sen tog jag lite bilder, resultatet vart inte så bra för pappa kom hem och ville umgås med oss, då var jag tvungen att tvätta bort allt:P 
kolla resultatet själva.


nu sitter jag vid datorn, egentligen borde jag läsa på fysiken lite. och även skriva so uppsats.  men tror du jag orkar..? nepp!
snart ska vi ut med hundarna ute i mörkret oh ge lammen lite välling :)
men nu ska jag lyssna på lite musik och bara slappna av, och få bort alla tankar! :)

ha det !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar