Etiketter

torsdag 24 mars 2011

Helt vanlig Torsdag, med lite extra leende

sitter i skolan och har so, vi har ingen lärare så vi sköter oss själva. och det går bra tycker jag. facebookar och bloggar, hhost:)  chilla lektion, sånt gillar jag. har haft teknikprov, det gick bra(y) trots att jag inte övade så mycket.
är med underbarste vänner Amanda och betty <3 vi har skit kul ihop och vi har planera en hel del vad vi ska göra i vår..
IGÅR: säger jag bara bäst :D och sen så var jag piss trött igår;o
nästa vecka blir det att åka till fjällen med familjen. längtar sjukt, kommer ju att ha det hel mysigt o allt. och jag kommer åka SKIDOR för första gången xD

nu ska jag försöka jobba lite med sånt jag ska görra;)
men jag är sjukt lat och jag tror de flesta har märkt det:D
puss hej!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar