Etiketter

onsdag 9 mars 2011

MinDag

inte fick jag någon sovmorgon inte. jag gick upp kvart över 7 och var med Aron innan han gick till bussen. när han hade gått gick jag ut med hundarna. och därefter gick jag ut till djuren och gav dom mat o vatten, tack o lov att vi inte fick några lamm inatt, slapp jag göra i ordning allt. det är skönt att gå ut tidigt på morgonen, man får det bra hela dagen sen. när jag kom in började jag damsuga hela undervåningen och så skaka jag mattor. torkade bänken i köket, gjode rent toaletten och spegeln. och smörjade sofforna. jag fixade disken, och la in en ny tvätt. jag tycker att jag har gjort mycket, och det mesta gjorde jag frivilligt. stolt. nu sitter jag här och tänker göra biologin, tills den blir klar! lunch blir det TACOS! det är skönt att vara hemma själv, men bara ibland:)

jag ha inte hunnit ta några kort från systemkameran, det är darför det inte har kommit några nya, men jag har bilder från mobilen, men hittar ingen USB kabel. så ni får stå ut med någon/några gammal bild :)

lyssnar på rush of fools- your love
älskar att bo i bomhult(Y)
Paradize Bomhult!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar