Etiketter

lördag 5 mars 2011

Party Size :D??


 frestad?
det är jag. 
den står bredvid mig och retar mig,
 och jag skriker inombords att jag vill ha den!
men den är inte min, arons.
om jag bara tar en, så är resten slut!
och det  är ju PARTY SIZE!! xD


solen sken när jag vakna imorse, hett.
det har varit rätt seg och skön morgon, det är ju trots allt Lördag.
vart ute hos djuren, och fixat mat åt dom. jag gillar att göra det.
jag får en energikick och mår bra resten av dagen :)

jag känner lukten av mat, bacon eller något. gott.
ta det lugnt var det idag och ikväll blir det ungdomsalpha i kyrkan. längtar redan, det är kul!

gårdagen var skit kul! jag var på energi humör. jag ville vara ute medan alla ville vara innne i bussen, det var inte kul. men jag fick ut dom. fick kim att vara ute i en halvtimme, haha. det tyckte han inte om ;) kim är Go, han är en ballong för mig:D. jag var oxå med oliver, alltid kul att vara med den grabben <3
sen så träffade jag pontus och david. längesen jag såg pontus! :)
kvällen var mer än bra helt enkelt!

nu kommer låten "just the way you are- bruno mars"
hade den låten i hjärnan igår, och även idag :)
den är i alla fall sjukt bra!



-Puss Hej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar