Etiketter

måndag 14 mars 2011

nått galet tack??

hej alla, har inte kunnat skriva nått innan, bror har haft datorn och "pluggat"
måndag, en ny dag på denna vecka. den startades bra :)
träffa sina vänner, tackar man inte nej till(Y)
annars var dagen rätt normal. när jag kom hem från skolan var jag ovanligt trött, sega otalt asså, även att jag var tvungen att öva till provet till imorn. men jag har gjort det nu. ja får hopppas på det bästa :)
nu sitter jag här och tar det ännu lugnare och lyssnar på musik :)


jag vill att det ska hända något. om dagarna kommer att vara så här tråkiga med massa plugg kommer denna vecka vara seeeg. vill jag inte!!! måste ju hända något. typ bryta benet eller något. eller att jag missar bussen. polisen kommer till skolan, eller det börjar brinna. vad som helst, att det händer nått kul :D
det var längesen jag gjorde nått galet,..
bäst jag hittar på nått denna vecka så att den bli ännu bättre :D!!!

bjuder på en bild :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar