Etiketter

onsdag 16 mars 2011

i am a monkey caar, monkey girl.. crazy girl :D!!!!

hahah, jag var helt galen idag. asgarva på engelskalektionen. david undra vad det var för fel på mig?? ) det kan man ju undra...?
sen så facerape några mig ;O så halva sverige trodde jag fyllde år idag plus att ja var ihop med tobbe xd
busigt!
mer tror jag inte ska ta upp här. de flesta vet ju hur jag är. lite överdriven ibland kankse. men energin bara sprutar uuut!!;D  
som ni ser på bilderna så var ju de goaste vännerna oxå på flumm humör.
på finna inga foton på, ingen kunde ta kort på mig, ja ääär  så snabb!
frida och admon följde efter oss när vi vimla omkring i korridoren, haha!
efter skolan filmade vi, tror ilmen blir rätt bra faktist :D
nu ska jag sova, jag somna snart...
godnatt alla :) 




amanda är med på varje bild, braa kvinna;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar