Etiketter

tisdag 1 mars 2011

otroligt seg dag, men trevlig tots allt ;)



otrolig seg dag. men varje dag jag kommer till skolan på morgonen får jag jämt hyper attacker, kan lee som en fån och vara huuur glad som helst, för inget!
    amanda gick hem för hon mådde inte bra.kryaa hjärtat <3 
betty klaga hela dagen på sig själv för hon tyckte hon var sjukt seg hela dagen, men vadå?? det var ju jag ocksåå, hon är goo betty :) 
    när jag kom hem så var det dags att gå ut med hundarna en sväng, sen åt jag och samtidigt kolla jag på filmen "dumma mej" med Aron. den var bra och rolig :D jag diggar sjukt tecknade filmer^^(Y)
    sen så tog jag en härlig dusch och skrev en bokreccension. dagarna blir alltid så sega efter skolan, det är endå skönt :))
    nu sitter jag framför datorn chillar.
ha det ! Kraam judith (L)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar