Etiketter

tisdag 26 april 2011

You give me strength

idag var det skola, en bra start. jag var på topp humör, som alltid. inga problem. jag träffade Amanda och Betty, kul var det. jag har saknat dom. men nu har jag träffat dom, och träffar dom imorgon också. bra. sen så träffade jag Admon. han hade jag faktisk saknat enormt. det insåg jag idag. det var mysigt. gick i korridoren och såg väldigt många stirra på min frisyr. Hehe, men jag förstår dom. en del tyckte jag såg ut som en kille. nu sitter jag och lyssnar på musik och chattar med kära vänner och bloggar. tänkte snart sluta eftersom jag inte orkar mer att sitta här. men vad ska jag annars göra. kolla TV. Ohnej, det orkar jag inte. Aron laddar ner filmen "Rio" hoppas den bir färdig innan jag ska gå och lägga mig, då tänker jag kolla på den. sen så borde jag göra läxa, är tvungen att läsa på några glosor, på ett ungefär 40 stycken. inte gilla. sen så har jag en geografi uppsats som jag inte är färdig. och även en biologi uppsats som jag ska lägga till mer text för att få VG. en del och göra, men eftersom att jag är så lat så orkar jag inte göra något, men jag ska göra det, men inte nu.  
men ärligt talat jag blir yr nu, måste ha nått att äta. klara inte av att sitta här längre. puss hej.  en bild och en låt kommer med här. :)

you did everything better


1 kommentar: