Etiketter

måndag 25 april 2011

njutning

åh så skööönt.
idag har jag princip solat till klockan 14.00-15.00 och jag har fått lite färg på mig, så jag är nöjd för den delen. sen så hjälpte jag min mamma att fixa el stängslet i fårhagen, trasigt på vissa ställen. det gick bra, på slutet var det bara jag och mamma som gick runt, förut var pappa och Aron men det gick in senare pga. de mådde inte bra eller hade ont någonstans. så jag och mamma jobbade vidare. jag knipsade av små buskar vid el trådarna. det var jätte kul, speciellt lite tjockare grenar. så vid klockan 18.00-18.30 hade vi nästan gått runt hel stängslet.mamma skulle jobba klockan 19.00 så vi slutade. när jag kom in tog jag en dusch. har massa rivsår på benen och armar från att jag jobbade ute bland grenar. efter den sköna duschen städa jag i mitt rum så jag kunde gå i rummet i alla fall. och nu. nu sitter jag här i rena lakan och örngott och även en ren kropp och rena kläder. så nu njuter jag. det som fattas är mat i min mage. ska nog springa ner och hämta något gott. men de vet jag inte än.

imorgon är det skola, ser jag faktiskt fram emot, men bara att träffa mina mysiga vänner som jag inte träffat på hela veckan.  annars ska allting annat bli bra oxå :D

puss hej.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar