Etiketter

torsdag 21 april 2011

Linköping

nu har jag varit i linköping med syster och Natalie och mamie. mycket kul! köpte ett par skor, ett par jeans, byxor, skolavslutningsklänning och style spray till håret. nöjd eller nästan, skulle vilja ha turkås naglack! men det får bli en annan gång. vi åt snitzel och  den var sjukt god tycker jag! nu är jag hemma och tänker hjälpa mamma med djuren sen så tänker jag kolla på en film utan text, så jag kan lära mig lite engelska. ni so inte vet är jag inte alls bra på engelska och jag 'kämpar' för att bli bra på det. svårt.  denna vecka har varit underbart, jag älskar min syster så mycket att jag inte kan beskriva, det är inte bara för att hon är min syster utan hon får mig att stå upp och tänka på något annat och gå vidare. det känns som jag behöver henne hos mig 24/7. men någon dag ska jag klara mig själv, fast det gör jag ju nu med. men hon vet och kan mer än mig och hon är den enda jag har. ingen förstår mig, jag kan bara börja tjuta för jag vet att hon inte bor nära mig. även att jag bråkar med henne jämt så är hon bäst! så jag är så lycklig att jag ska bo med henne i höst, men jag tror inte hon känner detsamma. hehe.jag är glad nu, att denna veckan har gått så bra. oftast när jag är ensam så tycker jag alltid synd om mig själv typ. men just nu ler jag!














ett ord från dig gör mig så lycklig!











1 kommentar:

  1. Vi hade grymt roligt och det var eftt najs att shppa lite tyclte asbra jag :d
    haha, <3

    SvaraRadera