Etiketter

fredag 8 april 2011

?

jag vet inte varför jag skriver ett inlägg nu... jag vill men jag har inte en susning av detta inlägg ska handla om.  att en hjärna är fylld av kunskap, det man får in sig försvinner inte. men i vissa lägen kan man bara få fram ett ord..?  nej...

det är starten på denna helg nu. tar de väldigt posetivt:)
och jag har haft ennu en bra skoldag fastän alla stress o prov i skolan så är ja glad endå :D
har fått krut i mig och börjat städa mitt rum, bara damsuga o damma..?
sen  så har jag kollat på burken resten av kvällen. som jag inte alls brukar göra.  o inte en ända godisbit, rekord!!
nu ligger jag i sängen, ska ta o läsa bibeln mu innan jag ska sova.
godnatt på er alla,

(kan inte komma med nya bilder, syster har fått låna min kamera)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar