Etiketter

lördag 23 april 2011

GodMorgon

Godmorgon, jag vakna av att robin gav min mobil för pappa ringde, klockan vr tio och pappa sa att vi ska börja komma igång i huset , alltså GÅ ut med hundarna. fast jag vakna innan av att robin tjata massa, men jag strunta i honom, hehe. men det är väldigt fint väder ute så det kommer nog inte vara några problem att gå ut med hundarna. sen så ska vi åka och handla till maten i eftermiddagen. det är ju påsk, lite måste vi ju fira eller umgås i familjen. vi har inte gjort något. inte en enda fjäder i huset. inte haft tid, men jag tycker det är skönt. det tar år att plocka fram och städa runt i huset och grejja. och så är det bara i några agar och så måste man plocka ner allt. och det tar ju nnu längre tid eller i alla fall tråkigare. robin åker hem vi tolv idag, trevligt att ha honom är i vårt hus i bomhult :)

hoppas dagen blir bra idag!
och så tänker jag allt SOLA, för min egen skull.

puss hej hej
jag vill jämt vara såhär glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar