Etiketter

tisdag 19 april 2011

galenskap

nu har jag påsklov och syster charlotta är hemma med henens två kompisar Natalie och Hanna. och min brorson Isac är här också. och inte nog med det, lilla Robin är här och syster Alexandra kom hem igår.
helgen är över och det är andra dagen på mitt påsklov. tre dagar och det har hänt mer än man kan kunna räkna dig tycker jag. i fredags hade jag tjejkväll med Betty och Amanda. vi hade sjukt kul, vi hann inte ens med vad vi egentligen skulle göra, men men. på kvällen kom Charlotta och Natalie. på lördagen så var det fest i kyrkan och Hanna kom. det var kul.  och även så kom min bror och hans familj och sov hos oss en natt. söndag var det söndagsmöte. måndagen så tog jag årets dopp. och inte nog med det, vatten krig hann vi med. och massa solning. och så gick vi 5 km. jag är stolt över den dagen för jag var princip ute hela dagen. nu i morse så åt vi pannkakor men innan det  så var det sjukt nära till ett riktigt matkrig. haha vi ii bomhult kan komma på vadsom helst. galenskaper är vi nog bra på. 




nu kommer några bilder på i fredags. bilder under resten av veckan kommer komma in under veckan. nu ska jag upp till mitt rum och se vad busarna gör...



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar