Etiketter

söndag 24 april 2011

landet

Älskar att bo på landet, nästan de bästa som finns att vara på, när man är ledig. man njuter och man kan vara sig själv. asså då menar jag, gå i pyjamas ute och ingen ser en. underbart. men när man tillbringat hemma på landet i en vecka är det fortfarande skönt, bara om man vart någon annan stans och skaka av sig njutningen på landet. men när man väl är på landet(hemma) och vill göra något men det går inte göra något, för har ingen moped, eller något som drar mig iväg. då känner jag mig väldigt bunden. jag vet inte vad jag ska göra och jag får energi spark och vet inte vad jag ska göra. det är jobbigt. därför är det skönt att börja skolan igen. men bara för att komma bort från landet. och umgås med sina kompisar. men jag lovar, det kommer bara komma två veckor tills jag vill ha lov igen. det förvånar mig inte.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar