Etiketter

måndag 27 augusti 2012

trivs man inte så gör man inte

hahahah klantarse! på träningen idag sprang ja rätt in i en bom. hur korkad får man inte vah! jag dör! det gjorde inte alls ont men de andra blev ju livrädda! haha

livet rullar på, å jag mår bra. skit bra! jag känner mig skit duktig att jag börjar träna över huvudtaget! och sen på onsdag får jag mina linser. å det är rätt stort för mig. jag känner mig inte bekväm i glasögon (ni som inte visste, jag har glasögon men visar inte på bild) jag tycker helt enkelt att jag är ful i glasögon. jag får så dåligt självförtroende när jag har på dom.jag måste ha på mig dom för att kunna se. ja jag vet att jag är vacker precis som jag är. men jag tycker att man ska kunna trivas med sig själv. jag vet att jag är älskad och vacker precis som jag är men jag trivs inte. det är samma sak för dom som har en enorm näsa, eller enorma fötter. whats the problem? fixa det? det kan ta över femtio innan man accepterar sina enorma fötter och fula sin näsa? nej men ni fattar, så länge inte det handlar om utseende och vad andra säger. och att det inte går för långt. jag är för plastikoperationer så länge det inte handlar om sin status och visa för alla andra. det är okej att fixa sina bröst om dom är försmå. why not? jag är också emot plastikoperationer för att man ofta opererar sig bara för att man ska se ut på ett visst sätt och det är inte okej.
du är unik,varför operera bort ngt som ingen annan har.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar