Etiketter

måndag 20 augusti 2012

Hoppas Hoppas - bara på låtsas

jag hade sovmorgon idag , som jag kommer ha tre gånger i veckan. skolan var okej, lite tragiskt eftersom jag redan är trött på skolan.. gäspar minst 5 gånger på varje lektion.. fast det kan ju bero på att jag la mig för sent. ja träffade sisela och käkade på McDonalds efter det gick jag till en optik för att skaffa linser. det känns bra det här. nu är jag hemma och tar allmänt lugnt och tänker på vad jag vill göra i  mitt liv, eller asså vad jag vill göra denna månad. riktigt tråkigt att tänka på men har inget annat att göra. musik lyssnar jag även på. bra musik.



jag vill gå ut å vara dum, jag vill gå ut och inte tänka mig för, jag vill gå ut och göra misstag för att kunna känna att jag lever. kunna förstå att jag måste göra ngt åt mitt fula liv. kan man tänka så? för det gjorde jag nyss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar