Etiketter

onsdag 29 augusti 2012

den stora dagen!

förra inlägget var det Rebecka som skrev, jag låter det stå kvar för ett vackert minne å att hon är så söt. haha. äter bullar som vi har backat! för en gång skull lyckades vi, skit goda!
min tröstdejt idag var rätt nice, eller nej... det VAR nice!
chrille och josua kom lite senare också så vi hade ett fint sällskap, jag hade sockerchock och samtidigt druckit kaffe så snacka om flummig jag var, grava åt ingenting, men det var skönt! en bra dag helt enkelt.
INTE NOG MED DET!!! DET VAR DEN STORA DAGEN IDAG!!!
skaffade linser och jag r så lycklig och jag är SÅ SNYGG!!! haha nej men känslan att se utan glasögon är obeskrivlig att förklara, helt enkelt underbart!
nu slipper jag ta mig glasögonen varje gång jag är med på bild så alla tror att jag ser ut som jag gör på bild fastan jag egentligen inte gör. nu slipper jag stå en dm från spegeln varje morgon för att kunna se mig själv när jag gör iordning mig. nu slipper folk se mig ful! nu slipper judidith känna sig FUL! fattar ni, jag är så glad! jag kan se mig i spegeln en meter ifrån UTAN GLASÖGON, fattar ni?!?! asuum.
så här kommer en freaking bild på mig! jaa.. älska bilden bara.. för det gör nästan jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar