Etiketter

torsdag 30 augusti 2012

Den galne tog min tid

Tänkte plugga idag men det blev visst annat, varit med sisela. Och ja kan säga att det var ett tag sen jag hade så kul med henne. Vi var överenergiska tjejer, störande moment. Asså... När jag är med henne blir jag som en barnunge, en omogen tjej som inte alls bryr sig om vad andra säger och jag bara älskar det!! Men sisela tig min tid men ja får hoppas det var värt det✌
Tjoo.

Jag har koncentrations problem och det kommer jag på nu!??? Och jag seriös nu. Jag ar aldrig i mitt liv kommit med en läxuppgift i tid. Jag har aldrig klarat av att bli klar i tid och jag blir så lättad och glad när jag blivit klar med en 4 dagar försenad läxa. O de är bara för att ja har svårt att koncentrera mig. Och när jag ser andra börjar blir klara och gör läxan samma dag som vi fick den får jag panik och jag ser mer ner på mig själv, jag blir helt enkelt arg på mig själv och besviken att jag är så dålig. Jag tycker att jag är så sjukt dålig. Varje dag skjuter jag undan de för tt jag ska klara mig i skolan. För att vara dålig i skolan vill man inte vara. Det kanske därför jag inte vill gå skola..

Finns det inga tabletter så att man kan koncentrera sig bättre? Det finns väl?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar