Etiketter

tisdag 28 augusti 2012

Men jag är lyckligare nu

Det har slitit mig i stycken, men jag är lyckligare nu. Allt jag gör blir inte misstag längre, allt jag gör blir till en fest, visst att det finns stunder då man blir slipad men det ingår i livets gång och misstag blir inte problem längre utan lärdom. Jag accepterar livet och tar varje dag som kmr. Jag ler och de gör att jag blir lyckligare. jag ler denna gång för en mening.
..
Jag skulle på en freaking dejt imorgon. Men det blev det visst inte av så det blir en tröstdejt med sisela istället. Och det känns väldigt tröstande. Haha inte för att jag sörjer för att det inte blev av men lite tråkigt är det väll allt, men det
Får bli en annan gång.
Jag kanske ska avslöja att jag har gått på flera stycken dejter, och jaa med killar. Inte för att man direkt är desperat efter att ha en kille utan mer att det är kul att gå på dejt med någon. Man tackar väl inte nej till en gratis fika och lära känna nya människor? Fördelen med att vara tjej är att vi blir bjudna, blir vi inte bjudna blir det ett minus till killen. Tänk påt.
Haha okej nu tror ni ju att jag dejtar massa, jag har inte dejtat ngn på ett halvår. Jag är en normal tjej fast ändå inte..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar