Etiketter

måndag 20 december 2010

svårt att hitta på ?

Lyssnar på lars winnerbäck - om du lämnade mig nu
 min mage jäser för fullt på grund av all min lussikattdeg jag har vräkt i mig... men det är såååå gott, mycket godare än färdiga lussikatter :D 

skolan- mysigt, att träffa Betty Petit, oklart alla andra mysiga kompisar!  när jag är glad är jag oftast skadeglädjare (a) inget jag gör med mening. 
men imorgon/vi ska BOWLA, med BETTY petit:D/ och på onsdag kommer vara jätte kul! , frida bjöd mig på choklad! det är bra att gilla henne så mycket att man vet hur hon kommer att reagera ;)  och skiit god mat- julbord(Y)
SO- chill med admon o frida, teve, hund och katt xD
matten- lars har blivit gammal! och vi betyder inte mycket för honom :/ och jag fick inte ngn skumtomte :(

idrott- chill! 
franska- film!
svenska- film!
sluta skolan! kommer hem, kolsvart! hinner knappt säga hej till mamma innan hon ska åka o jobba och alexandra och charlotta ska börja baka lussikatter , jag får gå ut till små lammen vi fick idag , hur söta som helst, men såklart att mata dom och den sötaste är mest svagast. och pappan är hur snääälll som helst! min bage!(Y)  och imorgon bitti ska jag mata dom:D gilla starkt!  

läxa till imorgon :O SO och franska-.-  men nu ska jag sluta för jag ska göra litte annat , hejsvejs på er;* 




/Jag vill bara att det ska hända lite mer<3/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar