Etiketter

onsdag 15 december 2010

"grisen i säcken"

(komentera)


"Bäst att du ser upp
 och akta dig
 för grisen i säcken!"

precis detta behöver jag höra. jag inser inte detta själv och när jag tittar runt omkring mig, tar jag det som naturligt. jag gör saker som jag vet är fel. jag går omkring och funderar på om jag ska göra det eller inte.
Exakt detta handlar om att försöka gömma sig för Gud, som inte alls går. jag möter både gott och ont hela tiden och har svårt att ta vilken väg jag ska ta. jag vet vilken väg jag vill ta men nått säger mig nått annat! jag vill inte tveka hela tiden, jag vill veta, och vara säker och komma närmare honom! 

"I love you, beacause you love me first!" <3 




änk att du gav ditt liv, och allt lidande,  för MIN skull, 
när jag ser dom här bilderna får jag tanke
han! det är han som är sanningen kärlek , 
se på dessa bilder....? 
det har faktist hänt!t


jag ber till dig! 
om det jag behöver...
är du här hos mig o lyssnar<3

jag behöver dig mer än någonsin!! <3 


och denna skeit ,
 som är knappt än en sten,
 frstar mig sjukt !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar