Etiketter

torsdag 2 december 2010

mysigt

Idag iskolan har det varit chill och mysigt. dels att var med sina käraste vänner plus att julen är faktist pågång här, och det är sååå mysigt,. Du skulle ha varit på kip, roligt och mumsigt och mysigt<3 vi lyssnade på julmusik och vi bakade jul godis, mer jul kan man inte komma med i 2 december! och betty betty... hon har erkänt! och jag är längre inte ensam:)

jag: "åh! det här ser ju ut som spya blandat med bajs!"
louise: "åh! får jag smaka!'??"

dagens citat ! xD

imorgon , alltså om några timmar... så ska frida hänga med mig och så ska vi se på filmer tillsammmans ch tänkt färga mitt hår Brunt... tror jag.  och såklart Snakes! ;D vi kommer att ha mys, men jag har ett litet problem, jag behövver 200kr. tror jag får låna av frida ...:$ <3

imorn är det oxå en viktigt dag för oss nior i skolan ! volleyboll!  vi ska klä ut oss till smurfar! vilket är mycket gulligt! sen så ska vi ju självklart vinna, men jag tar detta mer som en lek eller så, vi har roligt tillsammans , de e huvudsaken !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar