Etiketter

torsdag 9 december 2010

gammalt till nytt?

detta var längesen jag gjorde, skrev i min blogg! men jag har inte haft tillgång till en dator. denna vecka har varit helt packad med läxor och prov, men jag har fått i ordning på allt nu. packat och klart!
igår så var det en hel mysig dag med Frida. vi köpte färg och godis på arabiskt sätt, Admon sa det till oss, och de gilla vi. vi käkade pizza! asgött! sen så klippte Frida sig i håret, det blev jätte fint. sen åkte vi till Jönköping med Fridas bror Viktor. julhandla lite, och självklart saker till mig oxå :D Frida köpte färg, hon skulle slinga. sen när vi skulle åka hem, käka vi MC DONALD'S ! och massa prat hela tiden. snacla om fet man fåår vara alltså. 


imorn hoppas jag att det blir roligare än jag kan tänka mig , syster kommer hem imorn, KUL! ska vara med frida ennu en gång. hare bra ... hej svejs. 

God Bless You!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar