Etiketter

måndag 13 december 2010

härj

chill idag o skolan, starta med träffa kevin. sen vart det att gå ett led till kyrkan och kolla Lucia, så fina och vissa låtar är jätte fina att lyssna till. sen var det mys i klassrummet med lussebullar och pepparkakor men klart härliga kompisar. vi körde sång leken, och kerstin sa "S" kommer jag ba: "SOMMAR LOV!" alla barra skratta åt mig :$:/ me jag fick en lussebulle! lycklig! sen var det  matte, vikarie, lång Gustav! Lycklig igen! bara för jag slapp lars en lektion! men jag sörjer med honom:/!  sen har varit glad hela dagen! dagarna innnan skolan slutar, dagarna innan julafton, dom är underbara!  och på fredag blir det att vara med frida. torr det blir kuuul?


nu ska ja ladda upp bilder åt min syster-.- sen så chattar jag, lyssnar på musik, bloggar , och försöker hjälpa frida med att fixa skype :) men tydligen funkar inte det!


nu borde jag öva lite kemi tills imor! 


hare bra allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar