Etiketter

måndag 11 juni 2012

När du strippar och klär av dig är det samma grej...

det har knappt gått vecka av sommarlovet å jag har redan tappat tidsuppfattningen på vilken dag det är. som sagt.. det är måndag men jag lever lördagkväll..
idag ska jag leva mitt liv. soffan med en bra film, köpa något gott och 'NjutÄta' för mig själv... Nutella kanske? 
jag har ett ganska tråkigt liv men jag älskar det just nu.  ligga i soffan medan andra är i skolan fortfarande. den känslan tackar man ju inte nej till direkt..
alla vill till mig, party varje kväll... det är kö från gatan upp till hallen in till mig... välkommen in..
ja man kunde ju nästan tro på det där. men tyvärr. snarare att alla håller sig borta från mig... mohaha
polarid kamera, hippiebuss, långt hår, runda solglaögon och ha någon att älska med. det är min sommardröm denna sommar. men får nog bara njuta av att jag kan köpa ett par solglasögon och låtsas att jag lever i ut min dröm.. haha tragiskt. 
P s :  I  L o v e  Y o u


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar