Etiketter

onsdag 13 juni 2012

jag vill att mitt liv ska bestå av sommar.

Mammsen är här och idag åker jag hem till Bomhult och är där HELA sommaren. love love love. ända sen söndags har jag kollat på film film film å film. mohaha, sköna dagar. Sega dagar dock. men vadå, detär sommar!
jag fick lite panik när mamma sa att juni månad är snart slut... jag vill inte veta sånt. jag vill veta att det kommer bli sol imorgon. jag vill veta att livet är underbart. jag vill leva i min bubbla denna sommaren och tro att allt är toppen. kan jag få göra det? jag lyckas tycker jag. le, de gör allt mycket lättare. visst?
jag är lite OFF nu känner jag, alltså på att blgga. men jag gör mitt bsta. för jag tänker att ni inte vill veta vad jag gör.. visst?
och musik är de ont om just nu och minnet är slut på denna skit dator så kan inte visa er bilder jag har tagit.
men jag ska försöka bättra mig. puss hej.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar