Etiketter

söndag 10 juni 2012

de ni inte visste om mig... vet ni nu

de ni inte visste om mig... vet ni nu...

... Jag köper alltid för små skor. jag har 40 i storlek men köper 39, senaste skorna blev visst 37.5...
... Jag äter upp hela äpplet, äppelskrutten också, även kiwin, alltså skalet också...
... Jag har aldrig haft ett förhållande...
... Jag älskar att laga mat...
... Jag går omkring och hatar mina tår, speciellt lilltån, som är lika stor som stor tån.. typ...
... Jag sover med tänd lampa...
... Jag älskar att kolla på science fiction...
... När jag har bestämt mig för något kan ingen annan komma och ändra på det, asperger?...
... Jag kan göra bakåtvolt på studsmattan...
... Jag köper alltid de kläder jag egentligen inte vill ha...
... Jag tar alltid av mina glasögon när jag eller ngn tar kort på mig...
... Jag älskar att klippa gräset, kratta, rensa rabatter... 
... Jag har förmåga att skratta åt allt man inte ska skratta åt, typ när ngn ramlar, eller andras ansiktuttryck...
... jag kommer inte på något mer....


Rayomd & Maria - Nej



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar