Etiketter

tisdag 26 juni 2012

för att ingen bryr sig

tillbringat dagen med aron, lillebror. okej nu ljög jag. har tillbringat one three hill också... sorligt nog.
nu är det kväll och ligger i sängen och har syskonsnack med bror. guv vad jag älskar honom. vi är så lika, vi erkänner nog inte det för varandra men jag kan se det för när vi snackar med varandra lyssnar vi inte på varandra, speciell inte de onödiga som man vill säga till någon men man kan inte, det går inte, får igen bryr sig inte om vad du gjorde igår med maten... men till sin syskon kan man ALTTID säga allt de onödiga för man vet att man kan säga det och veta att man inte blir oälskad eller vad de nu är.. nu ska jag komma till saken... aron och jag säger JÄMT allt onödigt till varandra, lyssnar vi på varandra?!?! haha nej!! men vi låtsas lyssna på varandra och säger bara jaa och skrattar lite, å vi vet att det svaret passade inte ens i de ämnet men ingen bryr sig inte. och på slutet blir vi sura på varandra för att vi inte lyssnar. men jag älskar dom snacken och ikväll lyssnar jag på honom. för jag är faktist världens bästa stora syster. herrå
gonatt!
ps: insåg nu att detta var EXAKT ett sådant inlägg som ingen bryr sig. haha så mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar