Etiketter

torsdag 15 december 2011

tills det ser bra ut!

mitt hår ser någerlunda bra ut att jag kan gå till skolan utan att gömma det med uppsats eller med mössa. men det är fortfrande hemskt. och jag vågar inte ens kolla hur mycket pengar jag har kvar på kortet, och de lär jag inte gör förenn jag får mitt studiebidrag igen. dagen var sådär, att gå till skolan med fulaste håret, kläderna var inte det finaste... jag hade kläder som "orkar inte bry mig dag" och årsboken skulle ju ta kort. tar kort på mig när jag ar den sämsta skoldagen. asså jag vrukar inte klaga om mina skoldagar men denna var förfärlig punkt

ni får bild på mig imorgon. meb jag ska köpa en färg till.. aha och jaaa, jag tänker inte ge upp förenn det ser bra ut.

men jag och syrran var barnvakt idag, det var det bästa på hela dagen, det fick mig att tänka på annat och jag älskar mina brorsbarn. de är så härliga.
och jag kan erkänna att barn kan vara smartare än mig ibland..

inga skola imorgon=JULLoV.
ännu skönnare när man inte har något ammalt lvar att göra. im free!

nu ska sova gott förhoppningsvis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar