Etiketter

tisdag 13 december 2011

Lucia

 Lucia i skolan idag. Klockan 8.00 var det från gymnasiet och det var jätte fint och dom var hur bra som helst, Hanna Järvin var Lucia, hon var jätte fin och passade jätte bra i det. tre små barn sjöng också! sweet! vi lunchen så hade grundskolan Lucia, det var mer klassiskt, klassiska lucia sånger och det var inte heller perfekt om du förstår vad jag menar. det var jätte mysigt. och dom var många fler också. jag älskar att höra killar sjunga med deras grova "manliga" röst, så mysigt.

men det kändes halvt meningslöst att åka till skolan idag med, först lucia, sedan en teori  lektion på idrotten, som inte alls var så intressant. sen två timmar hål och Lucia igen. efter det skulle jag egentligen ha samhäll men vi skulle bara göra klart uppsatsen och allt hade jag hemma, och jag tog ledigt från franskan för jag vägrar vänta två timmar igen för en lektion som jag lika gärna kan göra jobbet hemma. så nu är hemma och väntar på syster som ska färga mitt hår IGEN. pust* men ajah.. tänker färga mitt hår tills det blir bra, få kosta vad det kostar!      
nu ska jag skriva klart min uppsats och plugga Engelska.  Halv slapp vecka men det tycker jag bara är skönt inför lovet på fredag!






ser ut som en änglakör




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar