Etiketter

lördag 10 december 2011

ta tag!

jag kan säga att jag har varit extremt lat att blogga den senaste tiden. eller jag kan säga att jag är extremt lat när det gäller allt. städa, plugga, äta, diska, tvätta, Ta kort. 
och jag ska ta itu med min lathet, den är absolut inte min bästa vän! 
men det ska jag ändra på. om inte annat så kan det vara bland mina nyårslöften, som aldrig håller ändå.. men denna gång ska det hålla! och jag som älskar att ta kort ska allt börja göra det igen! 
och idag! ska jag städa, diska och Plugga! sen ikväll om det hinns med så ska jag nog göra en belöning av de Bra jag gjort. en film med mys knakse? 

fy vad jag längtar till julafton, eller snarare sagt när jag slutar skolan för det då julkänslan på riktigt kommer, ingen fokus på skolan , bara allt stress hemma! snön såklart, bara det kommer snö när som så julen fullbordat! vill inte a en tråkig vinter! 


fotat av chotta!

fotat av chotta!

fotat av mig

fotat av chotta

PO! ni kankse inte vet om det, men jag älskar Po i kung fu panda. han är så lik mig. han är så klantig med så grymt bra. älskarn!

1 kommentar:

  1. Häääääärligt min mysiga-söta-fina-urbergullig-vän!

    SvaraRadera