Etiketter

söndag 27 februari 2011

SPORTLOVET??(Y)

denna vecka, en anorlunda vecka, en härlig vecka. trots allt..! lite bilder från idag och två låtar som har 
fastnat i min hjärna denna vecka :D




















 börja med att tjejorna åkte, sen var det att åka till söndagsmötte- när vi kom hem gick jag och Jemima ut till lammen(se bilderna) vi tog bilder förstås! sen när vi kom in kollade vi på filmen Horton. skön på sitt sätt(Y)  sen så åt vi. jonas(bror. jemimas far.) kom , och vart trevligt prat med honom. nu sitter jag vid datorn och ska göra mig iordning för kvälla! skolstart imorn igen. veckan har varit skön och rolig! jag ånfrar inget, tror jag inte. i så fall skulle jag jätte gärna åka till bussen i fredags men det vartju ändå sköj med Rapakalja:))
 -kram judith!<3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar