Etiketter

tisdag 15 februari 2011


njuter när jag ser denna ild! Sötpotatis!<3 jag orkar inte rabla upp så mycket jag älskar denna person 
och att det är hur underbart som helst att umgås med henne. lovet som kommer, kommer vara det 
bästa lovet jag haft :* 
jag har tänkt göra massa saker med min sötpotatis!


 Gammla minnen <3    
                                                                                                              saknar dessa pyjamas byxor D:



vi har haft härliga mys kvällar tillsammans

SÖTpotatis, mer kan ja inte säga!

'
Gryyym :))


på lovet har jag tänkt åka shopppa med Frida, kankse kolla på bio. vi har snackat lite om något bad. övernattningar. vi ska härja som tusan :D vara lyckligt galna! och vi ska kramas. och vi ska äta oss feta på pizza, godis, snacks och donken! :D kolla någon skräck film, ANnars blir inte frida glad ;)

men frågan är..? kommer jag ha råd med detta ;O 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar