Etiketter

torsdag 24 februari 2011

Rapakalja!! det gillar vi ;)

idag har det inte hänt så mycket, det går inte göra så mycket här hemma på landet , eller joo... om man gillar att gå ut och gå:P eller sega framför en dator och lyssna på musik. men jag gillar mest att härja. jag fick alla att spela Rapakalja! det var kul. i slutet kunde jag inte andas pågrund av alll skratt och kramp i magen. men för vissa var det inte så kul;P aja.... inatt ska jag hänga med pappa i lastbilden för att vi ska hämta Jemima, hon är min brors dotter, hela 5 år :)  och imorgon hoppas jag att vara i bynn lite:)) men vi vet inte hur det ska gå ihop...
 nu lyssnar jag på musik, och chilllar :)







nu diskuterar dom vilken film dom ska titta på, och ja väntar på att vi ska börja baka kladdkaka!! :))

pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar