Etiketter

torsdag 11 november 2010

Vilken härlig dag:D

det första var att vi skulle åka till motala för jag skulle till tandläkaren. men så händer det ju alltid nått när man har små brottom ... så pappa och min lille bror aron var ute med hundarna och helt plötsligt släppte pappa lös båda hund#rna(osmart) och DIREKT sprang dom in i skogen långt långt bort! så det vi gjorde var att aron stack till skolan och ja o pappa ropa på våra älskade hundar, det tog 40 min att få tag i ;)dom, vi gick i den djupa snön och skrek, o varma var vi, o brottom såklart...


när vi åkte iväg kom vi exakt i tid till tandläkaren!
typist oss;)
och jag fick reda på om TVÅ VECKOR SÅ SKA JAG TA BORT TANDSTÄLLNINGEN!! så man blev skit glad av det:D sen så skjussade pappa mig till ödeshög:) och ja*gträffade underbara folk där <3

det var kul att träffa betty, frida e, ida , alice och massa andra för det var så läääänge sen vi träffades. ja tycker stort om mina vänner. dom gör mig glada . sen så träffade jag micke <e det var bäst. saknat honom massa.  så det var trevligt hela skoldagen där...

efter skolan var det dags för KIP! men innan så kasta ja o micke upp arons väska på taget x) :D o då vart aron små rasande och kasta snö på oss och mina glasögon pajjade ännu mer...så jag kunde inte se (a) sen gick vi till mickes buss och sa hejdå. saknar honom redan<3

på kip så var det piza mackor , muffins, pocorn och filmen prinsessan o grodan:D den var mysigt. det låga var att ja inteträffa amanda...

nu är det kväll och ska äta kcällsmat med familjen. myys! fast ja har ont i käken och huvvet men de får jag tåla...

dagen har varit underbar för mig :*<3 hejdå!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar