Etiketter

söndag 28 november 2010

söndag:)

Bilder från julbordet...


Påväg till julbordet i  kyrkan (ordet)


Min syster Alexandra<3 suverän!:)

min brorson Isac, jag och min syster Charlotta
är också på julbordet, jätte kul var det... :)

Konstigt ng vat det inte så många bilder på mig
men en kommer det här ;)

en i kyrkan hade gjort själva kyrkan när den är färdig
byggd i pepparkakshus! as grymt ....

Och självklart var ju Aron min lillebror också där!
och små larva sig i onödan, men ja älskar honom ´<3




liten titt inne i festlokalen :))
i var ju inte direkt 20 pers på julbordet.. utan... aa ni ser ;)



Pontus<3 och bredvid är jäsper;D


lie bilder från gårdagens och idag vart vi försenade till kyrkan :D
vi åkte kl tio i 11 och mötet började 11... vi kom inte långt föränn
 det var ett träd över vägen. Så vi vände hemåt för at ta den andra vägen. när vi kom hem så såg vi petrus(minbror) och arash(hans kompis) fastnad med bilen i snön, så vi var tvugna att fixa det, sen så åkte vi till kyrkan, det tog en timme ... men saker händer när det är vinter ;P jag gillar snö och vinter ... och idag är det FÖRSTA advent, alltså exakt eller nästan exakt om fyra veckor så är det julafton <33


imorgon är det skola, taggad!:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar