Etiketter

tisdag 30 november 2010

Tisdag

När jag och frida pratar om vad det ska hända i framtiden, alltså... vår terminen, sommarlovet , när vi börjar gymnasiet, och framm.... då planerar vi så att vi inte lämnar varandra, vi kommer att hålla kontakten. det är kul att planera sånt med sin bästa kompis men det kommer inte gå så enkelt som man tror.

jag vet inte ens vart jag ska välja för gymnasium och vart?? ...
och är frida kommer in på förslag får jag ännu mera att välja på vart jag ska gå-.- hahah hon är för härlig, är så glad att jag har henne <3  hon hon har lovat mig at inte göra om det igen ! :D då är det bäst att tro på det.

matte lektionen och kemi lektionen var jag på flum humör, har jag inte vart på länge. det kändes bra där! :)
målade av läraren (lars<3) och frida :D  hahah( xD )
  så vackra...
och jag och frida.E fick anfalls garv när lars a fjärt!!! tänk at man kan vara så trött.

imorn är det dags att gå upp mycket tidigare och ta bort tåg relset i munnen och en ny frisyr ! jag tar det som ett gott tecken:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar