Etiketter

fredag 26 november 2010

everything happening so fast...

hej :)
man kan knappt tro att allt har hänt men det har det ..
det mestadels ångrar man sig att man har gjort, vissa saker fattar man knappt att man gav sig in på. en del personer vill man bara skrika åt, bara skrika ut. men självklart vill man alltid spola tllbaka tiden. mn vem har sagt att man ska leva i det förflutna...? jag borde resa mig upp och reda ut röran och sedan starta motorn. varför sitta här och tycka synd om mig själv för att jag gjorde nått som inte var bra för mig medan dom som svälter ihjäl för att dom intefår någon mat eller att det är krig och miljontals dör oskyldigt. jag fattar inte. att jag inte lyssna på vad de adra sa eller att jag var så blind att jag inte såg vad som kommer att hända. man lär sig av sina misstag men mn behöver ju inte göra dom för att förstå att det var ett misstag.

"det är aldrig för lite att säga förlåt"

i'm sorry...? i want to give my life to you, again ... my heart belongs to you<3  not they athors.. only you


jag orkar inte förklara vad om hänt på bara tre veckor, istället börjar jag här och nu en ny start :)  ..!


                          vad hjärtat är fyllt av, det talar munnen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar