Etiketter

söndag 6 november 2011

if you missed Youth

Nu är Youth Slut! Och även slut på Lovet. sitter i mitt rum nu och är laddad inför morgondagen. skola och jag är självklart taggad. taggad inför skolan efter en så otroligt lyckat lov. visst har det varit kaos ibland men det är inget jämfört med allt annat. sitter i min säng nu och kollar över mitt rum. bombnedslag. kaos i mitt rum. har bara en sak att göra imorgon. Städa.

lite bilder från sista youth, lördagskvällen. asså det var Kanon bra. kvällsmötet handlade om ljus. när vi tänder ett ljus kan Gud börja Jobba. . suveränt.






du som inte kom på youth2011
kom nästa år. 
lika bra som det var i år.
du missade något iår.
men det finns en till chans nästa år.
missa inte den
det finns även nyårs konfrensen som är lika bra. 
gud gör under. 
i ditt och i mitt liv. 
gud är Fett cool!
och han Älksar dig!





3 kommentarer: